طب چینی طبیعی برای یک سطح کلیه و کراتینین 250
نوشته شده توسط : Andy

طب چینی طبیعی برای یک سطح کلیه و کراتینین 250

سطح بالای کراتینین نشانه ای از کاهش در وضعیت کلیه است. برای افرادی که فقط یک کلیه دارند، بیشتر احتمال دارد که آنها سطح بالای کراتینین را تجربه کنند. این یک درمان طبیعی است که به طور طبیعی باعث بهبود عملکرد کلیه می شود.

کسی یک توله را در یک کلیه دارد و کسی یک عمل کلیه دارد. مهم نیست که چه چیزی باعث یک کلیه از دست رفته برای عملکرد کلیه کلیوی در میانسال یا حتی جوان تر به عنوان یک نوجوان، چون می دانید که یک کلیه دو کلیه کار برای یک مدت طولانی طول می کشد، از آن خواهد شد بیش از حد و آسیب دیده کاهش خواهد یافت. نگاهی به حقوق ما، برای مثال، اگر یک نفر در یک زمان کوتاه به کار دو نفر، هیچ چیز می تواند رخ دهد، اما برای یک مدت طولانی کار خسته، حتی بیمار خواهد بود.

بسیاری از داروهای طبی طبیعی چینی وجود دارد، و این دارو به نام میکرو چینی نامیده می شود. داروهای میکرو چینی می تواند به گسترش عروق خونی و افزایش جریان خون در کلیه ها کمک کند. این ترتیب، مقدار اکسیژن در خون و کلیه ها کافی خواهد بود، در نتیجه فعال خود تجدید سلول های آسیب دیده و تعمیر عملکرد کلیه.

پس از درمان شما می توانید انتظار سطح کراتینین بالا خود را پایین تر خواهد بود، و برای این مورد در حدود 85 درصد از نرخ به منظور کاهش سطح کراتینین به حد طبیعی است. و یک بیمار چینی وجود دارد که طب چینی را دریافت کرده است؛ عملکرد کلیوی او از 30٪ تا 55٪ افزایش یافته است. هنگامی که او به چین رفت تا عملکرد کلیه را کاهش دهد، او شدیدا متورم شد و حتی نمیتوانست بلند شود. اما، هنگامی که بیمارستان را ترک می کند، هیچ کس از افراد معمولی متفاوت نیست. و در مورد با سطح کراتینین 250 آن را بهتر از او خواهد بود، چرا شما هیچ علامتی، و سطح کراتینین به عنوان بالا نیست.

شما می توانید آزمون برای Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp +8613292893707 ارسال، به درمان راهنمایی.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: